joi, 2 august 2007

Zaglebie-Steaua sau debutul lui Hagi

Trebuie sa marturisesc ca nu am vazut meciul chiar de la inceput. Prin minutul 15 m-am pus si eu in fata unui ecran gigant pentru a vedea debutul Stelei in Europa. M-a surprins inca de la inceput titularizarea lui Lovin ca mijlocas defensiv, semn ca Hagi gandise un meci mai mult defensiv decat ofensiv. Asa a si fost daca ne uitam ca Steaua nu a avut nici un varf de careu, Neaga a fost mai mult un mijlocas , pe cand Dica a a fost ca de obicei omul din spatele varfului care nu a fost :). Hagi are nevoie imediata de un mijlocas de creatie dar si de refacerea varfurilor Badea si Iacob. Pana acestia din urma nu vor aparea la echipa, Steaua nu va da goluri cum vor suporterii echipei Steaua. Varful de ultim moment adus de la Gloria Bistrita s-a descurcat destul de bine zic eu , in meciul cu Ceahlaul, dar in cel de la Lubin nu a fost introdus de "rege", din cauza sistemului defesniv pe care el il gandise... Ceea ce m-a speriat a fost caderea fizica din finalul meciului , cand am crezut ca "lesii" ne vor asedia, asa a si fost... Sper ca pentru partida de la Bucuresti, Hagi sa aiba la dispozitie un lot mai numeros si mai ofensiv decat cel avut la Lubin. Se vede ca Hagi vrea sa impuna ceva nou la echipa dar deocamdata jocul Stelei ii ceva intre Protasov(ofensiv) si Olaroiu(defensiv). Gica stie mai bine ca oricine ce are de facut , dar are nevoie de multa liniste la echipa si sprijin din partea conducerii. Gigi Becali trebuie sa invete ca liniste la echipa nu se face cu urlete si tipete si bani, trebuie avut si minte , iar el uneori nu da dovada ca o are... . Trebuie sa recunosc ca la inceput la simpatizat, cand a cumparat Steaua , dar apoi mi-am dat seama cam ce are in cap. Acest om considera ca totul se poate cumpara cu bani, fals, linistea la echipa si performantele se obtin cu cap, iar el are oare asa ceva ?

Niciun comentariu: